حرکت نهنگ ها نشانه ی خوبی برای بیت کوین نمی باشد!
شرکت گیتی توان سرمایه گذاری بلند مدت میانه مدت کوتا مدت خرید سهام شرکت گیتی توان ( بیت کوین تتر )
حرکت نهنگ ها نشانه ی خوبی برای بیت کوین نمی باشد!
دو شنبه 24 آذر 1399 ساعت 15:54 | بازدید : 28 | نویسنده : asef | ( نظرات )

 

حرکت نهنگ ها نشانه ی خوبی برای بیت کوین نمی باشد!

 

نهنگ

بسیاری از گاو های بیت کوین و همچنین بسیاری از هلدر های بیت کوین با رسیدن قیمت بیت کوین به بالای 19000 دلار به اهداف خود رسیده اند. مدیر عامل پایگاه تحلیلی بلاک چینی CryptoQuant معتقد است که فعالیت نهنگ های بازار نشان دهنده ی بازاری نزولی است. 

Ki Young Ju در این خصوص گفت که نسبت کلیدی نهنگ های بازار بالای 95 درصد است. این به این معنی می باشد که در کوتاه مدت بازار رنج می شود و یا فشار فروش افزایش می یابد. 

” نسبت کلیدی نهنگ ها از تقسیم 10 تراکنش برتر کاربران در صرافی ها بر مجموع پول در جریان محاسبه می شود. این نسبت نشان می دهد که چه تعداد نهنگ در بازار وجود دارند و چه مقدار بیت کوین توسط آنها واریز شده است. وقتی که این نسبت به بالای 95 درصد می رسد، به این معنی می باشد که 95 درصد واریز ها از 10 واریز با حجم بزرگ در بازار است و در نتیجه ی این موضوع و بنابر اطلاعات تاریخی، بازار به حالت رنج و یا نزولی در خواهد آمد.”

او همچنین معتقد است که ماینر های بزرگ بازار بر روی فشار فروش بازار تاثیر می گذارند. آنها امیدوارند تا با نگهداری قیمت بیت کوین در سطح مشخصی، انگیزه ی ماینر های جدید برای ورود به این صنعت را کاهش دهند.

“حتی اگر من یک نهنگ بیت کوین بودم، قصد فروش و یا نقد شدن را نداشتم. اما به نظر می رسد که برخی نهنگ های بازار در حال فروش بیت کوین هایشان هستند. من معتقدم که بسیاری از ماینر ها می خواهند قیمت بیت کوین پایین تر از 20000 دلار حفظ شود. از آنجایی که آن ها می خواهند رقبای جدید وارد صنعت استخراج نشوند، آنها ترجیح می دهند قیمت بیت کوین پایین تر از 20000 دلار حفظ شود. همچنین برخی نهنگ ها و دستکاری کنندگان بازار می خواهند که قیمت بیت کوین در این ناحیه تثبیت قیمتی بیشتری بکند. 

ما نمی توانیم به طور دقیق دلیل این همه فروش در بازار را بفهمیم. داده های زنجیری به ما میزان سرمایه موسسات بزرگ را نشان نمی دهد اما به ما، جنگ میان نهنگ ها و سرمایه گذاران کوچک را نشان می دهد.”

این تحلیلگر گفت که دوست دارد نشانه هایی را قبل از صعودی شدن روند بیت کوین ببیند.

“من فکر می کنم که وقتی نسبت نهنگ ها به پایین 95 درصد برسد و تغییرات زیاد در میزان خروجی و ورودی صرافی ها صورت نگیرد، مخصوصا میزان ورودی و وقتی که نهنگ ها به برداشت از صرافی ها اقدام کنند، این ها می تواند نشانه های صعودی کوتاه مدت برای بیت کوین باشد. 

من همچنان در کوتاه مدت دیدگاه رنج و یا نزولی به بازار دارم. اما چیزی که من را نگران می کند عدم توانایی داده های زنجیری از فعالیت موسسات سرمایه گذاری بزرگ مانند MicroStrategy می باشد. بنابراین فشار خرید از سوی این موسسات جریان ورودی پول به صرافی ها را افزایش می دهد و همچنین باعث ایجاد FOMO در بین مردم می شود. این موضوع من را واقعا می ترساند و من فکر می کنم که اگر بازار سه روز متوالی به حالت رنج باشد، من معاملات Short خود را می بندم.”

این مطلب صرفا ترجمه ای از منبع یاد شده است و آکادمی هلاکوئی مسئولیتی در قبال آن ندارد. 

منبع: DailyHODL



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

لطفآ به خدمات ما رای بدهید.؟

آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت گیتی توان و آدرس gititavan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 348
:: کل نظرات : 36

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 19

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 30
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 43
:: بازدید ماه : 40
:: بازدید سال : 196
:: بازدید کلی : 1884